Mūsų komanda

Vaiko raidos sutrikimų specialistai ir terapeutai

Penkių pojūčių namų komanda

„Penkių pojūčių namų” komandą sudaro jauni profesionalai, kurie sąmoningai gyvenimo keliu renkasi darbą su vaikais, šeimomis, konkrečiais sutrikimais ir holistiniu požiūriu paremtais darbo modeliais.

Mūsų tikslas, priimti žmogų tokį, koks jis yra ir suteikti visokeriopą pagalbą terapinių užsiėmimų metu, kad tiek vaikas, tiek jo šeima mūsų pasaulyje jaustųsi gerai.

Susisiekite su mumis ar užsukite į mūsų centrą Vilniuje.

Gabrielė Tervidytė

Gabrielė Tervidytė

VšĮ steigėja ir direktorė

Įstaigos direktorė

Socialinės politikos ekspertė ir socialinė darbuotoja, VšĮ „Penki pojūčiai“ steigėja, dirbanti su socioemocine visuomenės grupių psichine sveikata, sutrikimų turinčiais vaikais, jų šeimomis ir įvairiais specialistais.

Gali vesti užsiėmimus šiomis kalbomis: lietuvių, anglų, rusų ir danų.

Vaiko raidos sutrikimų specialistai ir terapeutai

Kristina Bufaitė

Kristina Bufaitė

„Tomatis” terapeutė

Baigusi reabilitacijos magistro studijas, įgijusi ergoterapijos specialybę VU medicinos fakultete. Specialistė, dirbanti su vaikais, turinčiais kalbos ar kitokių raidos sutrikimų.

Nuo 2016 m. taiko „Tomatis” metodą, yra 2 lygio sertifikuota specialistė, baigusi mokymus Londone bei Paryžiuje. Kristina vadovauja edukaciniam centrui „Edukacija garsu”, taip pat dirba užimtumo terapeute vaikų darželyje „Baltų šalelė”: rūpinasi sėkminga vaikų adaptacija, teisinga smulkiąja motorika, bei sensorika, taip pat konsultuoja tėvus pradinėje mokykloje „Baltų šalis”.

Kristina ypač domisi metodais skirtais autizmo spektre esančių vaikų lavinimui: yra baigusi ABA metodo terapeutų kursus bei „DIRFloortime” įvadinius kursus.

Gali vesti užsiėmimus šiomis kalbomis: lietuvių, anglų.

Edita Gilė

Edita Gilė

Dailės terapeutė, psichologė ir patyriminio ugdymo edukologė

Baigusi mokytojos ir pedagoginės psichologijos studijas. Praktikoje abi sritis apjungia į dailės terapijos veiklą. Terapinis, edukacinis darbas su vaikais yra Editos svarbiausias asmeninės saviraiškos variklis. Šiame darbe ji kūrybiškai ieško naujų metodų, juos derina su efektyviais ir laiko patikrintais darbo principais.

Darbo patirtis su vaikais, turinčiais specialiųjų poreikių ir (ne)galių, gyvenančiais globos namuose, išgyvenančiais netektis ar priklausomybę. Darbovietės: Vaiko raidos centras, Globos namai „Atsigręžk į vaikus“, Priklausomybių ligų centras Vilniuje, Specialaus ugdymo centras „Aidas“.

Edita lengvai ir greitai užmezga kontaktą su visais vaikais ir juos įtraukią į kūrybišką, sensorinę terapinę veiklą.

Gali vesti užsiėmimus šiomis kalbomis: lietuvių, rusų.

Raima Drąsutytė

Raima Drąsutytė

Kūno judesio terapeutė

Kūno judesio terapijos ir edukacijos praktikė, menininkė. Baigė VDA skulptūros studijas (Menų magistras). Ilgą laiką dirbo kūrybos ir komunikacijos srityje.

Visada labai domėjosi įvairiomis judesio praktikomis – „tai chi”, „qigong”, šokiu, aktyviomis meditacijomis. Pajutusi kvietimą giliau tyrinėti gydomąjį meno, judesio ir prisilietimo poveikį, mokėsi šokio judesio terapijos ir darbo su kūnu (angl. bodywork). Vėliau baigė Integruotos kūno judesio terapijos instituto (Didžioji Britanija) 3 metų studijų programą. Raima yra Kūno judesio terapijos programos koordinatorė Vilniuje.

2012 m. gyvenimas supažindino su autizmo spektre esančiais vaikais. Visiškai nauja, gan netikėta patirtis, kuri parodė, kad kūno terapijos ir Autentiško Judesio praktikos principai gali padėti rasti ryšį su vaiku, padėti jai / jam stiprinti sąvasties jausmą ir geriau pasijausti savame kūne. Vėliau praeitas Son-Rise programos darbui su autizmu įvadinis kursas.

Raima yra dirbusi „Menų terapijos studijoje”, „Lietuvos žmonių su negalia dienos centre”, dėstė patyriminę anatomiją LMTA, šiuo metu veda integruotos kūno judesio terapijos sesijas suaugusiems, toliau dirba su vaikais, bei vis prisiliečia prie savo kūrybos.

Gali vesti užsiėmimus šiomis kalbomis: lietuvių, anglų, rusų.

Rosita Pipirienė

Rosita Pipirienė

Psichologė, psichoterapeutė (geštaltinė, jungistinė psichoterapijos kryptys)

Vaikus, paauglius ir jų tėvus privačiai konsultuoja nuo 2005 metų. Rosita yra dirbusi psichologe keliose Vilniaus mokyklose, taip pat dalyvavusi projektuose krizių bei traumų ištiktiems vaikams ir jų tėvams padėti, dirbusi su įvaikintais, globojamais vaikais ir jų šeimomis, vedusi psichoterapines, savipagalbos grupes tėvams, auginantiems problematiškus vaikus. Be konsultacinio darbo, Rosita dėsčiusi psichologijos kursus Vilniaus universitete bei kolegijoje. Mėgsta dalintis vaikų auklėjimo ir ugdymo patirtimi rašydama straipsnius (žurnalai „Mažylis“, „Tavo vaikas“, „Raktas“, Bernardinai.lt). Rosita taip pat yra dalyvavusi radijo laidose, kur dalinosi įžvalgomis bei patirtimi vaikų ugdymo, auginimo ir auklėjimo klausimais.

Be šių pagrindinių darbų Rosita veda seminarus apie vaikų auklėjimą ir ugdymą mokyklų bendruomenėms ir valstybės tarnautojams visoje Lietuvoje. Vesdama seminarus laikosi principo – viską, ką dėsto teoriškai, turi „įvilkti į praktikos rūbą“. Todėl seminaruose didelę laiko dalį užima pratimai, užduotys, įtraukiantys pokalbiai, diskusijos.

Augina dvi dukras, kurios jau sulaukė pilnametystės. Jas drąsiai vadina savo mokytojomis. Gyvenime mėgsta vadovautis išmintimi: „Iš padėties be išeities yra mažiausiai trys išeitys“. Svarbiausia – būti atviram, tikėti ir pasitikėti.

Gali vesti užsiėmimus šiomis kalbomis: lietuvių, rusų.

Evelina Radzivonaitė

Evelina Radzivonaitė

DIRFloortime terapeutė

Baigusi logopediją ir specialiąją pedagogiką, Evelina atrado, kad ne tik smegenys ir kalba yra jos susidomėjimo sritys, bet, svarbiausia, visų šių žinių panaudojimo svarba. Jos darbo tikslas yra vaiką įgalinti ir tarpininkauti tarp vaiko ir jo artimos socialinės aplinkos.
Evelina ne vienerius metus dirbo logopede su įvairių sutrikimų turinčiais vaikais ir ilgainiui atrado, kad norint išties padėti vaikui, būtina užmegzti gilų ir tvirtą ryšį, vaiką gerai pažinti, suvokti, kas vyksta su jo kūnu ir sensoriniu pasaulio suvokimu.

Toks darbo metodas vadinamas DIRFloortime. Evelina naudoja būtent šį metodą, kuris apima įvairiapusį vaiko ugdymą, itin svarbus vaidmuo tenka vaiko pažinimui ir jo individualus profilio nustatymui. Žaidimo metu, atsižvelgiant į psichosocialinį raidos tarpsnį kuriamas ryšys ir plėtojami pažintiniai gebėjimai.

Gali vesti užsiėmimus šiomis kalbomis: lietuvių, anglų.

Kristina Skaldina-Moškė

Kristina Skaldina-Moškė

Kūno judesio terapeutė

Baigusi kineziterapijos specialybę Vilniaus Universitete, vėliau mokėsi Šokio terapijos, bei baigė trijų metų Integruotos kūno judesio terapijos instituto (Didžioji Britanija) programą. 2011–2016 metais dirbo judesio terapeute psichiatrijos srityje, vesdavo užsiėmimus skirtus tiek suaugusiems, tiek vaikams, kad įvyktų geresnis kūno pajautimas, bei būtų įgytos veiksmingos atsipalaidavimo technikos.

Vėliau Kristina mokėsi keramikos profesijos, norėdama integruoti judesį ir lipdymo iš molio praktiką kaip holistinį gyvenimo ratą. Daug metų mokėsi šiuolaikinio šokio, dalyvavo meno projektuose integruojant terapiją su judesio menu.

Nuo 2016 metų daugiausiai dirba su vaikais. Šiuo metu tęsia studijas mokydamasi kontaktinio judesio su vaikais praktikų, bei elgesio terapijos pagrindų programoje „Šeimos minkštoji mokykla”.

Gali vesti užsiėmimus šiomis kalbomis: lietuvių, anglų, rusų.

Mūsų teikiamos paslaugos

Vaiko raidos sutrikimų terapijos ir konsultacijų centro Vilniuje teikiamos paslaugos