Užsiėmimai terapijos centre atnaujinami nuo gegužės 11 d.
Skaitymo trukmė: 2 min.

Paskutinis atnaujinimas: 2020-05-08

Su džiaugsmu pranešame, kad po ilgo karantino Penkių pojūčių namus atidarome gegužės 11-ą dieną. Nekantraujame atnaujinti gyvus susitikimus su visomis šeimomis, taip pat laukiame naujų, būsimų Penkių pojūčių namų draugų, kurie jaučia, kad atėjo laikas konsultuotis, dirbti su vaiku visapusiškai ir atverti naujus gyvenimo etapus.

Tam, kad bendravimas ir buvimas kartu būtų saugus ir neprarastų džiaugsmo, įgyvendinsime gana griežtas saugumo priemones. Jos padės mums jaustis nerizikuojantiems savo vaikų ir mūsų visų sveikata.

Skaityti toliau

Virtualios konsultacijos
Skaitymo trukmė: 4 min.

Daugelis žmonių visame pasaulyje rytą pradeda nuo naujienų apie per naktį pasikeitusius skaičius, bandymų prie kelių mokymosi platformų susodinti vaikus, darbinio pašto atsidarymo, socialinių tinklų prasklaidymo ir susitarimų, ką veiksime šįvakar: „Netflix“, skambutis tėvams ar virtualus susitikimas su draugais. Šiandien realybę yra pakeitusi „virtualybė“.

Skaityti toliau

Skaitymo trukmė: 2 min.

2020-06-04: Ši darbo pozicija jau užpildyta.

Ieškome biuro administratoriaus(-ės) Vilniuje – pusei etato su potencialu pilnam.

  • Pozicija: Biuro adminstratorius
  • Siūlomas atlyginimas: 500 eurų „į rankas”.
  • Vieta: Vilnius, Šermukšnių g.
  • Darbo koordinatorius: direktorė
  • Darbo valandos: darbo dienomis nuo 12 val. iki 16 val. (pusė etato)

Skaityti toliau

Penkių pojūčių namų atidarymo akimirka
Skaitymo trukmė: 5 min.

Straipsnis originaliai publikuotas tv3.lt portale. Balandžio 19 d., 2020.

VšĮ „Penki pojūčiai“ teikia paramą šeimoms, auginančioms raidos sutrikimų turinčius vaikus. Ji apklausė šias šeimas, kaip joms sekasi susitvarkyti su karantino metu tenkančiais iššūkiais. Pasak „Penki pojūčiai“ direktorės, socialinės politikos analitikės Gabrielės Tervidytės, apklausa parodė, kad dauguma šeimų jaučiasi neblogai, tačiau joms tenka didžiulis fizinis ir emocinis krūvis, tad neramu, kad karantinui užsitęsus tėvai gali palūžti. Ekspertė jiems pataria nebijoti ieškoti pagalbos ir svarbiausia – neužmiršti savęs.

„Norėjome sužinoti, kas vyksta šeimose, kuriose auga raidos sutrikimų turintys vaikai. Tyrimas buvo orientuotas ne į fizinę ar kompleksinę negalią, bet būtent į raidos sutrikimų turinčius vaikus, – sako G. Tervidytė. – Viešojoje erdvėje skelbiama labai daug informacijos apie paramą suaugusiems žmonėms, neurotipinės raidos vaikai gauna daug pagalbos iš mokyklų, iš vaikų psichologų, bet labai pasigedome informacijos būtent apie šią grupę.“

Skaityti toliau

Hiperaktyvus vaikas klasėje
Skaitymo trukmė: 3 min.

Švietimo ir mokslo ministerijos bei Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro specialistai parengė rekomendacijos dėl ugdymosi poreikių, kylančių dėl nepalankios aplinkos atpažinimo ir pagalbos teikimo, kuriomis siekiama laiku atpažinti mokinių poreikius ir užkirsti kelią kylantiems mokymosi sunkumams bei ankstyvam iškritimui iš švietimo sistemos. Rekomendacijose nurodama, kad mokymosi aplinka turi būti palaikanti ir stimuliuojanti vaiko raidą.

Vaiko emocinei, pažintinei ir psichosocialinei raidai didelę įtaką daro jį supanti aplinka, skirstoma į mikrosocialinę ir makrosocialinę. Mikrosocialinę aplinką sudaro artimoji, ugdymo įstaigos, bendraamžių bei kitos aplinkos, kuriose vaikas dalyvauja ir leidžia savo laiką. Dėl to sprendžiant tam tikrus iššūkius, pavyzdžiui, elgesio ar emocinius sunkumus, kylantį nerimą dėl egzaminų ir pan., svarbu tai daryti visose aplinkose – išėjus pro namų duris problema nedingsta, o atėjus į mokyklą ji nepasilieka rūbinėje ir kartu dalyvauja visose moksleivio veiklose.

Skaityti toliau