Jolita Kalakauskė

Atvejo vadybininkė

Jolita Kalakauskė
  • Užsiėmimai

    Įžanginiai susitikimai, Proceso vertinimas

  • Kalbos

    lietuvių, anglų

Nuo pedagoginės praktikos pradžios ją domino mokymosi motyvacijos trūkumo priežastys ir dėl to kylantys mokymosi sunkumai. Asmeninis gebėjimas užmegzti ryšį su vaikais, turinčiais raidos sutrikimų, skatino ieškoti įvairiausių būdų, kaip padėti įveikti mokymosi iššūkius, kad ugdymo procesas taptų ne tik malonus, bet ir sėkmingas.

Tęsdama studijas Vilniaus universiteto edukologijos magistrantūroje, dirbdama bei savanoriaudama įvairiose švietimo įstaigose, plėtė savo kompetencijas ir suvokimą.

Jos požiūriu kiekvienas žmogus turi individualias smegenis, kuriose gimsta savitos svajonės, mintys, gyvena talentai, poreikiai ir emocijos. Kontekstas, kuriame asmenybė egzistuoja, formuojasi ir bręsta yra tiek pat reikšmingas, kiek ir vaiko gebėjimų supratimas.

Atradus, kas vaikui ir jo šeimai tinka labiausiai, įtraukiant bendradarbiaujančių specialistų komandą, siekiant bendrų tikslų, sudarant palankias sąlygas, vaikui tai gali tapti kelio pradžia į sėkmingą jo ateitį.