Rezervuokite laiką susitikimui

Registracija pirminei konsultacijai

  • Įžanginis susitikimas #1

    Įžanginiai susitikimai būtini prieš pradedant terapinį procesą. Susitikimai privalomi visoms mūsų terapijoms, išskyrus TOMATIS terapiją ir Psichoedukacijos užsiėmimus.

    Plačiau apie įžanginius susitikimus

  • Pirminė psichoedukacijos konsultacija

    Pastebėjote nerimą keliančių bruožų, neatitinkančių tipinės vaiko raidos? Registruokitės pirminei psichoedukacijos konsultacijai pas vaikų psichologą.
    Vaikams iki 2m amžiaus.

    Plačiau apie psichoedukaciją

Būtinas išankstinis apmokėjimas internetu.

Terapinis ciklas

Terapijos eiga: 2 įžanginiai susitikimai + 10 terapinių užsiėmimų + 2 proceso vertinimo susitikimai.

Trukmė

Užsiėmimų trukmė nuo 45 iki 80 minučių

Apmokėjimas

Saugus atsiskaitymas internetu per Paysera

Įžanginiai susitikimai

„Penkių pojūčių” terapijos centre, šeimų kelias prasideda nuo dviejų įžanginių susitikimų.

Pirmasis įžanginis susitikimas

Pirmoji pažintis su Jumis ir Jūsų atžala

Gerai vaiką nuteikianti įžanga

Pirmajame su vaiku ir visa šeima susitinka atvejo vadybininkas, jo metu aptariama tai, ką vaikas žino ir yra girdėjęs (pozityviai) apie save. Net jei vaikas yra dar mažas ar didesnis, bet nekalbantis, mums labai svarbu suteikti jausmą, kad čia mes susirinkome juo didžiuotis, džiaugtis ir padėti, labiausiai kreipiamas dėmesys į vaiko stiprybes.

Susipažinimas su šeima

Pirmojo susitikimo metu atvejo vadybininko tikslas yra susipažinti su šeima ir suprasti šeimos dinamiką, kaip tėvai bendrauja su vaiku ir tarpusavyje. Dėl to yra prašoma, kad dalyvautų abu tėveliai, nes abu turi skirtingą ryšį su vaiku, o vaikas turi skirtingus santykius su kiekvienu iš tėvų. Apie 10-15 minučių kalbamasi ir vaikas stebimas vienoje erdvėje, o po to visa šeima su atvejo vadybininku keliauja į sensorinį kambarį.

Diagnostika sensoriniame kambaryje

Sensoriniame kambaryje stebimas vaiko sensorinis jautrumas, vaiko gebėjimas žaisti, megzti ryšį su atvejo vadybininku, išlaikyti komunikavimą su tėvais. Pastarieji yra kviečiami prisijungti, bendrauti ir žaisti su vaiku taip, kaip yra įprasta namuose.

Išvados ir pasiūlymai terapijoms

Pirmojo įžanginio susitikimo pabaigoje atvejo vadybininkas pasidalina savo pastebėjimais su šeima, jeigu yra įmanoma, kad to negirdėtų vaikas, ir pasiūlo, koks terapeutas turėtų prisijungti antrojo įžanginio susitikimo metu. Taigi, iš karto pasiūloma kryptis, kuria manoma, kad reikėtų dirbti su vaiku. Šiame sprendime atsižvelgiama ir į tėvų pageidavimus, poreikius, taip pat į vaiko gebėjimus, stiprybes bei į tai, ką reikėtų vaikui įgusti, kokius gebėjimus ugdyti.

Antrasis įžanginis susitikimas

Gilesnis pažinimas, terapijos išbandymas

Į antrąjį susitikimą tėvai vėl atvyksta su vaiku. Atvejo vadybininkas tęsia pokalbį su tėvais apie tuos dalykus, kurie nebuvo paliesti pirmojo susitikimo metu, o terapeutas su vaiku eina pabūti dviese – į sensorinį kambarį arba į kitą terapinį kambarį.

Terapeuto tikslas yra pasižiūrėti, kaip jam pavyksta užmegzti ryšį su vaiku, ir ar tas pasiūlytas terapijos metodas vaikui tinka. Maždaug po pusvalandžio jis gali grįžti su vaiku ir papasakoti tėvams, kaip sekėsi.

Antrasis įžanginis susitikimas skirtas jau gilesniam vaiko pažinimui ir pasitikrinimui, ar pasiūlytoji terapijos kryptis vaikui tinkama.

Terapinio ciklo registravimas

Po šio susitikimo, jeigu tėvams tinka siūlomi metodai, registruojamas pirmasis terapijų ciklas ir pradedamas terapijos procesas.

SVARBU

Būtina suprasti, kad „Penkiuose pojūčiuose” buitiniai ar kasdieniai vaiko įgūdžiai nėra laikomi svarbiausiais. Specialistai kreipia dėmesį į tokius įgūdžius, kaip savireguliacija, savo kūno pajautimas, savęs ir savo poreikių pažinimas, motyvacija komunikuoti, atrasti ryšį ir bendrauti su savimi, savo šeima, aplinka ir aplinkiniais žmonėmis.